2 Nisan 2015 Perşembe

ALIŞVERİŞ - SPOR AYAKKABI


 
Merhabalar Herkese
Bir önceki postumda da bahsettiğim gibi yaz yavaştan kendini gösteriyor ve bende alışverişimi yapmaya başladım Nisan ayının ilk gününde de 2 tane bez spor ayakkabı aldım her sene ilkbahar başlangıcında alıp tüm yaz giyerim çünkü rahatıma çok fazla düşkün biriyim...



 
Lacivert rengini babet dışında ilk kez bir spor ayakkabıda deneyeceğim.

 
Benim tutkulu rengim Kırmızı tabi ki de en sevdiğim ayakkabı rengidir beni bu renge alıştıran Lise Arkadaşım Hüseyin'e Selam Olsun ( :D  )

 
''İki üç kuruşu fazla olsun kırmızı olsun'' diyenlerdenim bende..

 





LACİVERT ve KIRMIZI SPOR AYAKKABILAR : LCWAİKİKİ

Bir postun daha sonuna geldik kendinize iyi bakın görüşmek üzere !! :)

4 yorum:

  1. ayaklarının arkasını yara yapmıyormu
    bez ayakkabılar?
    birde ince çoraplamı giyiyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır arka kısmı yumuşak olduğu için yapmıyor, benim için fark etmiyor çorap ama genelde babet çorabı tercihimdir. :) Teşekkürler güzel yorumunuz için :) :*

      Sil
  2. İki rengine de bayıldım canım benim güle güle kullan :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...