14 Kasım 2014 Cuma

HOŞGELDİN YUSUF KEREM.





Ve o an geldi...
9 ay 10 gün gibi bir zaman zarfının sonu daha doğrusu '' Dünyanın en yakışıklı bebeğine ''Hala'' oldum dediğim an...Yusuf Kerem'imiz ailemize katıldı canımızdan bir can daha...
İlk hala oluşum bu benim, ilk kez tadıyorum bu duyguyu biraz klişe olacak ama ''anlatılmaz yaşanır'' gibi bir şey...  



Hastanede kapısına astığımız bu yazıyı Remziye hazırlamış ona da çok teşekkür ediyorum buradan...

Yusuf Kerem tam olarak 6 Kasım 2014 te doğduğu için Akrep Burcu yani benim gibi :D
Halası onu çok seviyor ki henüz yeni doğduğu için burada fotoğrafını paylaşmayacağım arkadaşlar,
Ama şunu bilin ki burnu aynı ben :D
Adına gelince '' YUSUF'' ismini genel olarak karar verdik ama ''KEREM'' ismini ben koydum yeğenime adı gibi güzel olur hayatı da..



Maşallahımızı eksik etmeyelim .. :*



İyi ki bloğum var ve burada en özel duygularımı siz değerli okuyucularımla paylaşıyorum hepinizi çok çook seviyorum ve öpüyorum... :))

2 yorum:

  1. Maşallah Kerem'e. O çok şanslı senin gibi bir halası olduğu için. Allah analı babalı büyütsün.
    Hoşgeldin Kerem! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim çok sağol :*
      Kerem'in bir halası da sensin unutma :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...