13 Kasım 2016 Pazar

Koton Alışveriş Postum.



Herkese Kocaman Bir Merhaba!
Son postumdan sonra bloğumu epeyce ıssız bıraktım. Ama geride döndüm sayılır artık daha aktif kullanmaya çalışacağım çünkü post çekimi yapmayı ve yazmayı bir hayli özlemişim...

Yaklaşık iki ay önce Koton indirimlerinden buz renginde bir çanta almıştım.

Çantanın modeli ''bucket'' bu model çantalara aşığım diyebilirim çok kullanışlı ve havalı bana göre...

 
Bir de desenleri zebra çizgilerini anımsatan içerisinde sonbahar renkleri olan fular almıştım. Trençkot ile kombinlemeyi çok sevdiğim bir aksesuar...

 
:)




Çanta : 59,99tl iken 24,99tl 'ye düşmüştü.

Fular : 19,99tl iken 12,99tl ye düşmüştü.



Umarım sizde beğenmişsinizdir. Bir sonra ki postta görüşmek üzere Hoş çakalın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...